Skuteczne SEO

Dobór słów kluczowych jest priorytetem przy pozycjonowaniu

Słowa kluczowe są kluczowe, ponieważ po nich nasi potencjalni klienci trafiają na naszą stronę. Przygotowując plan działania musimy na początku znaleźć rynkową nisze oraz grupę docelową do której chcemy trafić. Taki plan pomoże nam w dotarciu do większego grona czytelników, czyli naszych potencjalnych klientów. Wybierając takie słowa należy się do tego przygotować, więc odsyłam do artykułu na ten temat. Jak słowa kluczowe są ważne Na poczatek trzeba...

Czytaj dalej >

Na co zwrócić uwagę, zawierając umowę o pozycjonowanie?

Coraz więcej firm, które zajmują się pozycjonowaniem oferuje usługi, za które płacimy dopiero po uzyskiwaniu efektów pozycjonowania. Wydaje się to doskonałym rozwiązaniem, jednak trzeba dobrze zwrócić na to uwagę. Efekty pojawiają się najczęściej około 3 miesiące od początku pozycjonowania. Firmy takie w umowy wpisują okres do roku jako zabezpieczenie dla siebie. Jeśli po 6 miesiącach nasza strona nadal jest daleko możemy myśleć, że jest ona nieudolna w swojej pracy...

Czytaj dalej >

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu?

Pozycjonowanie jest usługą kompleksową, charakterystyczne jest przy tym dla niej stworzenie możliwości wypromowania serwisu internetowego w wyszukiwarkach. Na początku dwudziestego pierwszego wieku ma to ogromne znaczenie, nie możemy bowiem zapomnieć o tym, że to właśnie wyszukiwarki stają się dziś głównym źródłem informacji na temat stron www. Badania prowadzone po to, aby zrozumieć motywy działania osób korzystających z Internetu potwierdzają zresztą, jak ważne...

Czytaj dalej >

Bądź widoczny w sieci

Istotę pozycjonowania będzie oddawać hasło: im więcej Ciebie w internecie tym lepiej. Jeśli pisze się o nas dużo w sieci, pojawia się dużo linków, a tym samym jesteśmy dobrze traktowani przez Google. Linki to kluczowe słowo przy pozycjonowaniu. Budowanie wartościowych linków to najważniejsze zadanie, które staje przed każdą osobą, która zajmuje się pozycjonowaniem. Jak badać wartość linków? Możemy powiedzieć o kilku zasadach, które określają jak wygląda...

Czytaj dalej >

Czy dwie firmy mogą pozycjonować stronę?

Może zastanawialiście się czy dwie firmy mogłyby pozycjonować jedną stronę. Oczywiście, że tak ale jest pewien problem. Dwie firmy to różne formy działania i różni pozycjonerzy. Dodatkowo to również więcej linków i niebezpieczeństwo, że otrzyma się filtr. Chyba każdy przedsiębiorca zdaje sobie już obecnie z tego, że bardzo ważne jest to by istniał w sieci. Jeśli firmy brak w Google to dostęp do niej jest mocno utrudniony dla klientów. niekiedy w ogóle mogą nie...

Czytaj dalej >