Marketing internetowy

Jak wypozycjonować e-sklep

O tym, jak ważna jest pozycja sklepu internetowego w wyszukiwarce nie trzeba nikogo przekonywać. Poszukujący jakieś rzeczy do kupienia w globalnej sieci, najczęściej wpisuje kilka fraz w Google i zaczyna poszukiwania. Najczęściej przegląda dwie lub trzy strony, a rzadko zagląda dalej. Z tego powodu wysokość ukazywania się naszego sklepu ma tak duże znaczenie. Aby ta pozycja była wysoka musimy zadbać o odpowiednie pozycjonowanie, które jest czynnikiem decydującym przy ustalaniu...

Czytaj dalej >

Dlaczego warto pozycjonować firmową stronę www?

Pozycjonowanie stron internetowych cieszy się coraz większą popularnością, a my jesteśmy w stanie wskazać przynajmniej kilka przyczyn takiego stanu rzeczy. Na pierwszy plan wysuwa się to, że jest gwarantem wzrostu liczby odwiedzin na stronie, nie bez znaczenia jest jednak i to, że gwarantuje nam wzrost zainteresowania tak sprzedawanymi produktami, jak i oferowanymi usługami. Pozwala także na szybkie dotarcie do wybranej grupy docelowej oraz na dotrzymywanie kroku, a niekiedy także...

Czytaj dalej >

Co to jest Inbound Marketing?

Jeśli podejmujemy działania, które mają sprawić, że użytkownicy internetu znajdą naszą stronę sami szukając tego co ich interesuje możemy mówić o tym, że prowadzimy Inbound marketing. Jest to połączenie marketingu internetowego realizowane w taki sposób, który ma sprawić, że to klienci będą szukać marki i będzie budować się tym samym lojalność wobec marki. Najważniejsze filary jakie budują Inbound Marketing to: statystyki strony, przywiązanie do marki, konwersja...

Czytaj dalej >

CO(ntent) przynosi efekt?

Pewnie zastanawiacie się dlaczego Content Marketing w wielu przypadkach jest skuteczniejszy niż reklama. Dzięki niemu można osiągnąć określone korzyści i to ma realne odzwierciedlenie w firmie. W ramach content marketingu można liczyć na to, że stworzy się bazę wiedzy dla swoich klientów, którzy będą mogli sięgać po specjalistyczne porady. Takie ciekawe informacje budzą zainteresowanie poszczególnych klientów i dlatego ma wpływ na działania o konsumenckim charakterze...

Czytaj dalej >

Czym jest Google AdWords?

Google AdWords to obecnie coraz bardziej popularna usługa, która polega na reklamowaniu się witryn w taki sposób, że strona jest wyświetlana w wyszukiwarce przed wynikami naturalnymi, które nie są sponsorowane w ramach kampanii AdWords Jeśli zastanawiacie się po co używa się AdWords musicie zrozumieć jak ważne są wysokie miejsca w wyszukiwaniach, gdyż od tego będzie zależeć oglądalność strony. Dla większości firm oglądalność strony to oczywiście czynnik, który...

Czytaj dalej >